"lay all your love on me"

Våra 2 senaste dagar har varit intensiva, vi har suttit och blivit provsminkade och hårstylade inför photoshooten på lördag. Det kommer bli helt galet vill vi lova! Bilder på detta kommer. Sedan har vi ätit hur mycket som helst och varit på galen karaokekväll med våra korridorvänner, kom inte i säng förens 7 imorse. Lite shopping har hunnits med också (och skins såklart haha).


Amanda har lärt sig äta sushi!


Oda tror att hon har blivit mästare på att äta sushi här, var kaxig för att hon endast hade 1 risgryn i sojan efter middagen (applåder).



Karaoken igår som spårade ur totalt (fri bar, fortfarande lika farligt). På bild: Mahdi, Amandine och Alex från vår korridor, även Holländaren var med men han fick inte vara med på bild för han blev på något vänster "jättefull" på lemonsoda utan alkohol? haha.
Vi har numera uppdaterat oss från att alltid sjunga "Gimme gimme.." på karaoken till den andra ABBA-klassikern "lay all your love on me" - mycket bättre. Vi gjorde succé som alltid.



Idag gick vi till vår favoritrestaurang här i området, vi lyxade med en stor fet amerikansk pannkaka till efterrätt.



Hittade världens mest japanska hörlurar i Shibuya 109 på vår lilla shoppingrunda idag.
Amanda köpte en jätteefin klänning som man inte får tvätta (upptäckte hon precis)?


KRAM!
/Amanda & Oda


Kommentarer
Postat av: Tone (aka sistersurround)

ÅH! Galet vad ni verkar ha det bra! Ska bli sjukt kul att se korten från lördag sen med.. Papegoj-utstyrsel och grejer, vad ska de ha bilderna till? Blir det avklätt mån tro? Tokar. Själv har jag tenta imorgon och försöker därför förmå mig själv att orka läsa igenom en av de vidrigaste böckerna jag någonsin läst - en gång till. Gött att studera vill jag lova! Fy fasen vad gött! NJUT och LEV LIVET! I miss you. Love sistah

2010-05-26 @ 20:17:59
Postat av: Roomie

omg! love the hörlurar!!!!!!!!!

pussis

2010-05-26 @ 20:39:22
Postat av: roman

EY YO TOKYO!!!!!



jag fick ett väldigt fint vykort i brevinkastet och säger JA TACK! en vacker dag ska jag åka, promise :)



jag längtar tills du kommer hem men hoppas att du tar vara på tiden där, vilket du verkar göra!



när du kommer hem är jag iofs i danmark, men sen när jag också är hemma ska du få finfin welcome-home-middag i johanneberg, wihoooo



pushi pushi, mushi mushi

2010-05-27 @ 01:11:58
Postat av: Askerup

..o efter den där middagen bjuds det på efterätt en trappa upp :D

ja, o tack för vykortet!! blir så himla glad av sånt där "gammeldags"

ha det fortsatt underbart!

konichiwa bitches

2010-05-27 @ 09:23:32
Postat av: Steinvall

Haha älskar att ni marknadsför vår musikexport, dancing queens! det är för lite karaoke i GBG vi får ta repris på kvällen hos indiern i höstas när ni är hemma! Sayonara pussi

2010-05-27 @ 10:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0