fredag & lördag

Igår var vi riktigt riktigt trötta, vi åkte till Ikebukuro och åkte upp på 60:onde våningen i Sunshine 60 building för att få en 360 graders vy av staden uppifrån.
Det var riktigt coolt. Dessutom gick hissen 60 våningar upp på några sekunder!
Idag låg vi och göttade oss efter att ha kollat på Skins hela natten i Yoyogiparken under träden och glassade i solen (det är riktigt varmt här)
De har alltid massa uppträdanden i Yoyogiparken, det stod allt från saxofonister, violin-kvartetter till folk som höll på med kampsporter och dans mm.
Men det bästa av allt var när vi gick genom Shibuyagate över en bro och hamnade mitt på ett festivalområde för en reggaefestival "One Love Jamaica Festival". Det var en stor scen med livemusik, massa folk, festivalmatstånd osv osv.
Två japanska tjejer kom fram till oss och ville att vi skulle komma på photoshoot som modeller i Shibuya haha, vi blev alltså headhuntade.
Vi gav min mailadress (Oda) så vi får se vad som händer.
Stora scenen:
Sedan kom det fram en man och började prata med oss, som ägde en reggaeklubb men vi tyckte att han verkade lite väl "på" så när han ville ha mitt mobilnr så sa jag att den inte fungerade här men att vi skypade med alla hemma så det gjorde inget. Då ville han självklart ha mitt skypenamn men jag gav honom fel "oda.olson".
Ikväll ska vi antagligen ut, vi får se var men vi har en tanke om att gå till Velour i Harajuku, det verkar som en härligt ställe.
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0