Cinema Rise



Måste bara säga att jag och Amanda var på en independent-biograf igår som heter Cinema Rise. Vi såg den härliga filmen Trainspotting. Filmen var lite bättre än senast jag såg den och detta berodde förstås på att man i Japan får dricka öl på bio. Så jag knäckte en burk Asahi, den var godare än någonsin. Billigt var det också att se filmen, men den är ju inte ny så det kanske inte var så konstigt. Ser fram emot fler besök på Cinema Rise, det ligger här i Shibuya så det är nära och bra!



(Här är biografen utifrån, bilden är dock inte vår)

Sitter och lyssnar på en begagnad japansk hiphopskiva jag köpte på RE:Vinyl (den där vinylbaren). De heter Bushmind och skivan heter Bright In Town http://www.lastfm.se/music/Bushmind. Delar av den är riktigt bra men en del låtar är väldigt mystiska haha.
Vi ska bli bättre på att updatera, har massa bilder på g!
Byeee

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh... öl

Han är så snygg. jag smälter. haha

2010-05-20 @ 00:08:00
Postat av: Ida

åh, han är verkligen sjukt snygg. dör. lite.

2010-05-20 @ 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0