Gårda exhibition

Vi har varit jättedåliga på att uppdatera men det är ett bra tecken! Vi har gjort så mycket roliga saker så tiden flugit iväg ifrån oss. Så här kommer en massiv updatering med flera inlägg!

Till att börja med så gick utsällningen för 3 veckor sedan mycket bra, jag (Oda) träffade massa inspirerande människor som kom och pratade med mig i mitt lilla utsällningsrum. Allt ifrån dansare, förpackningsdesigner, en kille som sjöng i något band till en och annan konstnär.
Mitt utsällningsrum låg precis vid den härliga baren där de spelar funk (killen som jobbar där spelar i ett japanskt funkband) och har goda/finare ölsorter från hela världen så det gjorde ju inte saken sämre direkt.
Jag sålde inte alla påsar men jag är riktigt nöjd med resultatet ändå, en bra erfarenhet helt enkelt! Blev intervjuad av en trevlig man som jobbade för galleriet, intervjun ligger på deras blogg: http://www.designfestagallery.com/news_blog/blog_en/?p=4097
Bilden är fruktansvärd och han missförstod en del saker angående utbildning osv men det gör ju inget haha. Han fick mig att låta coolare än vad jag är så jag tackar och tar emot.

Här blir jag intervjuad i funkbaren..



Galleriet utifrån


Mitt utsällningsrum...





Flera av de vi lärt känna här kom och besökte utsällningen men tyvärr missade jag nästan alla trots att den enda gången jag lämnade rummet var då jag gick på lunch, bad luck men ändå kul att de kom förbi!

Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0